fbpx

Flip Heuts is per mei gestart als Engagement manager van Okeedo. Deze 26-jarige sportieveling, onlangs afgestudeerd op Facility Management, is er klaar voor om zowel medewerkers als opdrachtgevers in de zorg ‘écht te helpen’ in hun werk.

Nog maar nauwelijks gestart in zijn nieuwe baan, vertelt Flip wat zijn motivatie was om voor Okeedo aan de slag te gaan. “Ik ben gek op mensen en op het samenwerken met mensen. Als engagement manager ben ik het aanspreekpunt voor medewerkers die we detacheren aan ziekenhuizen, verpleeghuizen of GGZ-instellingen en daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor opdrachtgevers. Zo kan ik er aan bijdragen dat mensen met plezier naar hun werk gaan en opdrachtgevers op korte en lange termijn echt geholpen worden met het vinden en behouden van geschikte medewerkers.”

Zijn onlangs afgeronde studie Facility Management aan de Haagse Hogeschool gaat hem daar zeker bij helpen, denkt Flip. “Facility management gaat om ondersteuning van het primaire proces in een organisatie. Dat is ook wat Okeedo doet, werkgevers ontzorgen bij het werven en behouden van zorgondersteuners, maar bijvoorbeeld ook van verzorgenden IG.”

Facility management en horeca

Voordat Flip Facility Management studeerde, volgde hij de opleiding ‘Horecaondernemer café-bar’. Als bijbaan stond hij jarenlang achter de bar bij hockeyclub Groen-Geel, vlakbij zijn woonplaats Voorburg. “Ik vind facility management en horeca een mooie combinatie”, zegt Flip. “Door mijn werk in de horeca kan ik me goed inleven in mensen en weet ik hoe belangrijk gastvrijheid is. Dat geldt ook voor de zorg én voor Okeedo. Kernwaarden van Okeedo – zoals hospitality, vertrouwen en fun – spreken me enorm aan.”

Wij zijn Okeedo

Buiten werktijd sport Flip veel. “Ik speel waterpolo, maar dat ligt nu natuurlijk op z’n gat. Ik kan echter moeilijk stil zitten. Ik ben daarom gaan tennissen en heb thuis een soort sportschool gecreëerd. Zo blijf ik toch fit.”

‘Doen wat nodig is’

In zijn eerste week voor Okeedo heeft de nieuwe engagement manager al zoveel mogelijk medewerkers gebeld. “Ik wil hen leren kennen, een band creëren. Ze klonken allemaal harstikke enthousiast over Okeedo en hebben het naar hun zin op het werk. Dat moeten we zo houden, haha. Ze kunnen me altijd bellen of een appje sturen. Ik zal doen wat nodig is om hen te helpen.”

Werken in de zorg Werkgever? Ontdek Okeedo!

Lees ook:

Engagement manager Saskia: ‘Snel schakelen, daar hou ik van’

Hulp nodig? Chat met ons